بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

شیائومی سری 13T به صورت جهانی معرفی کرد

وبلاگ 05 مهر 1402 ساعت 18:28 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 23 دقیقه
شیائومی امروز جدیدترین گوشی های هوشمند سری 13T شیائومی خود را معرفی کرد که  سری 13T شیائومی با همکاری لایکا طراحی شده و ویژگی‌های نمادین و جذابی را در خود جای داده است . سری 13T شیائومی که به معماری بهینه‌سازی عملکرد پیشرفته و عمر باتری بادوام و صفحه‌نمایش شفاف مجهز شده است، و همچنین تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را در گوشی‌های هوشمند چه در عکس‌برداری، چه تماشای فیلم و چه در استفاده روزانه تضمین می‌کند.




سری 13T شیائومی در پاسخ به علاقه نسل جدید کاربران گوشی‌های هوشمند به خلاقیت در عکاسی ، عکاسی را با کالیبر حرفه‌ای ارائه می‌کند. هر دو شیائومی 13 تی پرو و شیائومی 13 تی یک دوربین سه گانه با لنزهای سامیکرون طراحی شده که لایکا ارائه می دهد، از جمله دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه کانونی معادل 24 میلی متر و لنز غیر کروی 7P که برای گرفتن نور بیشتر و پشتیبانی از عکاسی با دامنه دینامیکی بالا طراحی شده است. لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی معادل 50 میلی متر. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض با فاصله کانونی معادل 15 میلی متر برای گرفتن عکس های پانوراما و ثبت مناظر خیره کننده ایده آل است. هر دو دوربین Xiaomi 13T Pro و Xiaomi 13T با استفاده از 100% DCI-P3 دارای طیف رنگی گسترده‌تری هستند که به ثبت هر لحظه جادویی با کیفیت کلاسیک لایکا کمک می‌کند.

عملکرد درخشان با تجربه استفاده بی نظیر



هر دو شیائومی 13 تی پرو و شیائومی 13 تی دارای بهبودهای بهره وری انرژی و عمر باتری بادوام هستند که به کاربران امکان می دهد از تجربه گوشی هوشمند سریعتر و کارآمدتر لذت ببرند.

Xiaomi 13T Pro از چیپست +MediaTek Dimensity 9200 با پردازنده مرکزی هشت هسته ای سریع استفاده می کند که سرعتی تا 3.35 گیگاهرتز ارائه می دهد. همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی داخلی Arm Immortalis-G715 است که پردازش تصویر را بهبود می بخشد، بنابراین تجربه بازی روان و بدون نگرانی در مورد عمر باتری است. Xiaomi 13T مجهز به MediaTek Dimensity 8200-Ultra است که برای بهره وری انرژی فوق العاده با استفاده از آخرین فرآیند TSMC 4 نانومتری ساخته شده است که باعث بهبود عملکرد CPU و GPU می شود. اتلاف حرارت در سری 13T شیائومی با صفحه خیساندن فولاد ضد زنگ VC 5000 میلی‌متر بهبود یافته است و از خنک ماندن گوشی‌ها اطمینان می‌دهد.

 ---------------------------------------

JC Hsu، معاون بی‌سیم شرکت MediaT و مدیر کل مدیاتک، می‌گوید: «+MediaTek Dimensity 9200 در Xiaomi 13T Pro عملکرد دستگاه پرچم‌دار و راندمان انرژی فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد، و MediaTek Dimensity 8200-Ultra در Xiaomi 13T تجربه گوشی‌های هوشمند برتر را افزایش می‌دهد. واحد تجاری ارتباطات در مدیاتک ما همچنان با ارائه عملکرد نهایی در بازی، تصویربرداری، هوش مصنوعی و اتصال، به ارتقاء سطح برای دستگاه‌های پریمیوم و پرچم‌دار ادامه می‌دهیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که مصرف‌کنندگان بیشترین بهره را از گوشی‌های هوشمند خود برای مدت طولانی‌تری می‌برند.»

------------------------------------------ 

Xiaomi 13T Pro از HyperCharge Xiaomi 120W پشتیبانی می کند که شارژ 100% را تنها در 19 دقیقه امکان پذیر می کند.² هر دو دستگاه دارای گزینه شارژ سریع هستند که Xiaomi 13T Pro به 36% و Xiaomi 13T 21% شارژ تنها در 5 دقیقه می رسد. سری 13T شیائومی که با فناوری‌های ISP (احتیاط کمبود داخلی)، SOA (منطقه عملیاتی ایمنی)، DTPT (فناوری انرژی توربو پویا) توسعه یافته است، استفاده ایمن از باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی (typ) را تضمین می‌کند.




صفحه نمایش و کیفیت تصویر :

Xiaomi 13T Pro و Xiaomi 13T با ارائه سطوح جدیدی از وضوح و رنگ‌های پر جنب و جوش، تجربه مشاهده را به لطف نمایشگر 6.67 اینچی CrystalRes که تا 144 هرتز نرخ تازه‌سازی را پشتیبانی می‌کند و رزولوشن 1.5K (2712 x 1220) را پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش روشنایی که دارای حداکثر روشنایی تا 2600 نیت است.² علاوه بر این، پوشش 100٪ DCI-P3³ با پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ ارائه می دهد و سازگاری سرتاسر HDR10+ را ارائه می دهد. این امر کنتراست بین قسمت های تاریک و روشن تصاویر را افزایش می دهد. ، بافت واقعی جزئیات را بازیابی می کند و تعادل بیشتری در اشباع رنگ ایجاد می کند و به سازندگان محتوا امکان می دهد محتوای بصری حرفه ای خیره کننده ای از سلفی و پرتره گرفته تا ویدیوها و وبلاگ های جذاب با کیفیت تصویر خیره کننده ایجاد کنند. و آخرین ویدیو یا فیلم رسانه های اجتماعی را مشاهده کنید، سری 13T شیائومی از Dolby Atmos® با بلندگوهای دوگانه داخلی برای غوطه ور شدن کامل در محتوای مورد علاقه خود پشتیبانی می کند.



طراحی مدرن امروزی با مقاومت ثابت شده IP68 در برابر آب و گرد و غبار :
نمایش زبان طراحی کلاسیک سری 13 شیائومی، Xiaomi 13T Pro و Xiaomi 13T در سه رنگ آبی آلپاین، سبز مرتعی و مشکی در دسترس هستند. پنل پشتی مدل Alpine Blue دارای چرم گیاهی شیائومی BioComfort ممتاز با بافتی نرم و لطیف است که در دست گرفتن و دست زدن بسیار راحت است. در مقابل، مدل‌های Meadow Green و Black دارای پنل پشتی شیشه‌ای براق هستند که جلوه‌ای شیک از تجمل را به آن اضافه می‌کند. هر دو گوشی هوشمند سخت هستند و رتبه بندی IP68 آنها به این معنی است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.⁵ این تلفن های هوشمند جذاب و در عین حال بادوام را می توان با اطمینان خاطر برای ثبت، مشاهده و غوطه ور شدن در هر لحظه هیجان انگیز زندگی استفاده کرد.