بنر بالای هدر

شیائومی در فهرست TIME سال 2024

وبلاگ 17 خرداد 1403 ساعت 13:48 رامین بازه حوضی زمان مورد نیاز برای مطالعه : 8 دقیقه
مجله TIME شرکت شیائومی را یکی از "100 شرکت برجسته بر اساس TIME" در سال 2024 نام‌گذاری کرده است. شیائومی این افتخار را - برای اولین بار - دریافت کرده است زیرا TIME میداند که این شرکت تأثیر بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

درج شیائومی در لیست، TIME به موفقیت عرضه اولین خودرو الکتریک هوشمند شرکت، سری Xiaomi SU7، در چین مرکزی در مارس 2024 اشاره کرده است. TIME تلاش‌های خودرو الکتریکی را در یک اکوسیستم بسیار هوشمند و متمرکز بر انسان برای یکپارچه‌سازی افراد، خودروها و خانه‌ها تحسین کرده است. شیائومی در ماه اول از آغاز عرضه خود، رکوردهای جدیدی در صنعت برای حجم سفارشات مسدود شده و تحویلات سری Xiaomi SU7 برقرار کرده است. اکوسیستم آن‌ها "انسان x ماشین x خانه" دستگاه‌های هوشمند را به نحوی بی‌سابقه و پیوسته به یکدیگر متصل می‌کند.


شیائومی متعهد است به انجام سرمایه‌گذاری‌های پایدار در فناوری‌های اساسی و به سرمایه‌گذاری مداوم در فناوری‌هایی که به انسانیت سود می‌رسانند. این شرکت بیش از 100 میلیارد یوان چینی را در تحقیق و توسعه در طول پنج سال از سال 2022 تا 2026 سرمایه‌گذاری خواهد کرد. از طریق 15-20 سال تلاش، شیائومی هدف دارد تا یکی از پنج تولید کننده اتومبیل جهانی اولیه شود و همچنین یک رهبر در زمینه فناوری‌های پیشرو جهانی در حال تحول شود.

"شیائومی افتخار می کند که برای فهرست 100 شرکت برجسته تایم برای سال 2024 انتخاب شده است"، یک سخنگوی شیائومی اعلام کرد. "ما منتظریم که با ارزش این جایزه باشیم و با ادامه تولید محصولاتی که به همه در جهان امکان می دهد از زندگی بهتری از طریق فناوری نوآورانه لذت ببرند."

برای تهیه لیست، TIME اسامی افراد در حوزه‌های مختلف را درخواست کرده و شبکه جهانی خود از همکاران و متخصصان خارجی را بررسی کرده است. سپس، ویراستاران TIME هر یک از آن‌ها را بر اساس عوامل کلیدی ارزیابی کرده‌اند، از جمله تأثیر، نوآوری، آرمان و موفقیت.
نتیجه این است که یک گروه متنوع از 100 شرکت وجود دارد که به رهنمودنی برای آینده کمک می‌کنند. لیست کامل را در اینجا مشاهده کنید: time.com