بنر بالای هدر

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد چندین آهنگ صوتی را به یک Reel اضافه کنید

وبلاگ 29 تیر 1403 ساعت 15:59 مجتبی بابائی فرد زمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه
اکنون می توانید تا 20 آهنگ را به یک حلقه اضافه کنید و هنگام ویرایش در اینستاگرام، صدا را با عناصری مانند متن، برچسب و کلیپ تراز بصری کنید. هنگامی که چندین آهنگ اضافه می کنید، میکس صوتی منحصر به فرد خود را نیز ایجاد می کنید که به شما نسبت داده می شود. به نظر من، این ویژگی جدید اینستاگرام یک تغییر دهنده بازی برای سازندگان است.

اینستاگرام یک آپدیت هیجان انگیز را برای علاقه مندان به Reels عرضه کرده است! اکنون، می‌توانید نه تنها یک، بلکه چندین آهنگ صوتی را به یک حلقه اضافه کنید و دنیای جدیدی از خلاقیت را باز کنید. چه در حال ساختن یک شاهکار همگام سازی لب باشید، حرکات رقص خود را با ضربات مختلف به نمایش بگذارید، یا داستانی را از طریق موسیقی تعریف کنید، این ویژگی به شما انعطاف پذیری می دهد تا آهنگ های صوتی را به صورت یکپارچه ترکیب و مطابقت دهید. این بهبود وعده تقویت عامل سرگرمی قرقره های شما را می دهد و آنها را برای مخاطبان شما جذاب تر و پویاتر می کند.

بیایید به نحوه عملکرد این ویژگی جدید و معنای آن برای تجربه Reel اینستاگرام شما بپردازیم.




در یک پست اینستاگرامی، این شرکت اعلام کرد که اکنون می‌توانید تا ۲۰ آهنگ را به یک حلقه اضافه کنید و هنگام ویرایش در برنامه، صدا را با عناصری مانند متن، استیکر و کلیپ تراز بصری کنید. به گفته این شرکت، با انعطاف‌پذیری برای جفت کردن آهنگ‌های مناسب با کلیپ‌های مناسب در زمان مناسب، می‌توانید خلاقیت خود را به روشی که برای شما و مخاطبانتان مناسب است، ابراز کنید.

هنگامی که چندین آهنگ اضافه می کنید، میکس صوتی منحصر به فرد خود را نیز ایجاد می کنید که به شما نسبت داده می شود. این بدان معنی است که دوستان یا طرفداران شما می توانند میکس های صوتی شما را ذخیره کرده و مجددا استفاده کنند.

Instagram now lets you add multiple audio tracks to a single Reel

به نظر من، ویژگی جدید اینستاگرام که به چندین آهنگ صوتی در یک Reelاجازه می‌دهد، یک تغییر بازی برای سازندگان است. این به کاربران امکان می دهد سبک های مختلف موسیقی را به طور یکپارچه ترکیب کنند و داستان سرایی و خلاقیت را تقویت کنند. این به‌روزرسانی با حداکثر 20 آهنگ در هر حلقه و قابلیت همگام‌سازی صدا با تصاویر و جلوه‌ها، نه تنها تعامل را افزایش می‌دهد، بلکه اشتراک‌گذاری و استفاده مجدد از میکس‌های صوتی منحصربه‌فرد را تشویق می‌کند و تجربه اجتماعی پویا و تعاملی‌تری را در پلتفرم ایجاد می‌کند.