بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

طرز تهیه اسموتی شکلاتی با مخلوط کن Fresh juice

وبلاگ 31 مرداد 1402 ساعت 18:52 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 9 دقیقه
این اسموتی کاملاً مقوی و سرشار از مواد مغذی بسیار خوشمزه است، وباعث می شه که بعد از مصرفش بسیار پر انرژی  باشید. با مخلوط کن های فرش جویس و شیائومی می تونید  بدون زحمت این اسموتی لذیذ را به راحتی  در خانه درست کنید. مخلوط کن FRESH JUISE جمع و جور زیبا و در عین حال قدرتمند و یه جورایی برای سبک زندگی مدرن طراحی شده. قابل حمل و وزن سبکی داره ، برای روزهایی که تمرین دارین یا خارج از خونه هستین عالی. با تمیز کردن سریع و عملکرد کارآمد، واقعاً یک مخلوط کن عالی  برای سخت گیر ترین  هاست..

.

 

حالا بیاین به طرز تهیه اسموتی خوشمزه و انرژی‌زا بپردازیم. ما این مواد را با دقت انتخاب کرده ایم تا ترکیبی از لذت و تغذیه را به شما ارائه دهیم.

------------------
ترکیبات:

1/2 فنجان خرما بدون هسته (شیرینی طبیعی و بدون فرآوری)

1/4 فنجان بادام (پروتئین و ترد شدن)

1/4 فنجان پودر کاکائو یا شکلات ( به انتخاب شما)

3 قاشق غذاخوری آب جوش (برای نرم شدن مواد و افزایش طعم)

1/2 فنجان پنیر سویا (بمب پروتئین)

3 تکه یخ (برای خنک شدن)

--------------------

نحوه ترکیب :

خرما، بادام و پودر کاکائو یا شکلات را به مخلوط کن FRESH JUICE اضافه کنید.آب جوش را روی مواد بریزید و اجازه  بدین حدود 10 دقیقه بماند. این مرحله برای نرم شدن مواد و آزاد کردن طعم دلپذیر خیلی مهم. بعد از 10 دقیقه پنیر سویا و تکه های یخ را به آن اضافه کنید. درب را ببندید و حدود 30 ثانیه یا تا زمانی که به غلظت اسموتی دلخواه خود برسید، مخلوط کنید. با مخلوط کن قابل حمل Fresh Juicer، همه چیز به اولویت شخصی شما بستگی دارد.

اسموتی لذیذ شما، آماده است!



مخلوط کن قابل حمل Fresh Juicer رفیق شما در پذیرش یک سبک زندگی سالم تر و پر جنب و جوش تر است. به راحتی می‌تونید مجموعه‌ای از اسموتی‌های لذیذ و غنی از مواد مغذی، شیک‌های پروتئینی و موارد دیگر را هر زمان که بخواهید تهیه کنید. https://freshjuiceblender.com/products/fresh-juicer-portable-blender مراجعه کنید تا این مخلوط کن فوق العاده را به بخشی از برنامه روزانه خود تبدیل کنید.

 

سلامتی و رفاه شما همیشه در دستان شما است - یا در این مورد، مخلوط کن شما!