بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

آموزش اتصال دوربین خودرو +70mai Dash Cam Pro Plus

وبلاگ 07 مهر 1402 ساعت 21:38 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 24 دقیقه
تو این مطلب می خواهیم دوربین خودرو شیائومی رو آموزش بدیم که چطور استفاده میشه 

بگذارید اول اشاره کنیم. دوربینی که امروز نصب می شود +70mai Dash Cam Pro Plus یا مدل A500S است. این مدل با نسخه A500 تفاوت دارد (تنها تفاوت این است که داخل جعبه به همراه دوربین عقب هستش و پشتیبانی از ضبط دوگانه، ضبط تصاویر به طور همزمان. هر دو دوربین جلو و عقب گنجانده شده است. ).

وقتی می خواهید در سایت مکعب خرید آنلاین ثبت کنید ، حواستون به این نکته باشه ، و بسته به نیازتون محصول مورد نظر انتخاب کنید 
--------------------------------------------------

ویژگی های اصلی این مدل چیست؟

🌟 از حالت نظارت پارکینگ پشتیبانی می‌کند تا ببینیم آیا کسی هنگام پارک کردن با موتور خاموش به ماشین ما برخورد می‌کند یا خیر، اما این ویژگی مستلزم خرید یک کیت Hardwire اضافی است. 

🌟 هر دو دوربین جلو و عقب وجود دارد و می تواند به طور همزمان فیلم ضبط کند.

🌟 دوربین عقب، وضوح 1920x1080 HD، زاویه عکاسی 130 درجه، F2.0

🌟 یک GPS داخلی وجود دارد. بدون نیاز به خرید ماژول های اضافی برای دانستن سرعت و مکان صحیح خودرو.

🌟دوربین جلو از صفحه نمایش 2 اینچی IPS با وضوح 2592x1944 (5 مگاپیکسلی) F1.8 استفاده می کند. پلاک خودرو به وضوح قابل مشاهده است. از سنسور SONY IMX335 استفاده می کند.

🌟حالت WDR برای دیدن تصاویر واضح در نقاط تاریک وجود دارد. (خیلی روشن است. رزولوشن ممکن است از بین برود) (روشن یا خاموش کردن آن را در تنظیمات انتخاب کنید)

🌟یک سیستم پیشرفته کمک راننده (ADAS) وجود دارد که به راننده در مورد برخورد از عقب با خودروی جلویی هشدار می دهد. یا تغییر مسیر (روشن یا خاموش کردن آن را در تنظیمات انتخاب کنید)

🌟کار را از طریق برنامه 70mai کنترل کنید که برای هر دو اندروید و اپل IOS در دسترس است.

🌟ضبط حلقه: فایل ها را در یک حلقه روی فایل های قدیمی ضبط کنید. چه مدت می توان آنها را ذخیره کرد؟ به اندازه کارت Micro SD بستگی دارد (طول فایل ویدیویی را می توان انتخاب کرد)

🌟دوربین دارای دسته های جداگانه ای از فایل های ضبط شده است، مانند دوربین جلو، دوربین عقب، رویداد (ناشی از ضربه شدید به دوربین).

🌟برنامه مستقیماً از طریق Hotspot WIFI روی دوربین به دوربین متصل می شود (قابل روشن و خاموش شدن).

🌟یک باتری داخلی وجود دارد. برداشتن دوربین برای راه اندازی یا آزمایش را برای ما آسان می کند.

🌟کابل دوربین عقب 5 متر طول دارد که برای اتصال کافی است. 

🌟پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا 128 گیگابایت 
--------------------------------------------------------------
جعبه گشایی : 



با باز کردن جعبه، (1) دوربین جلو و (2) دوربین عقب در کنار هم قرار می گیرند. در سمت راست (3) پاکت برچسب شفاف وجود دارد. برای چسباندن به شیشه اتومبیل و (4) جعبه دربسته برای نگهداری کابل ها و سایر لوازم جانبی وجود دارد.




با باز کردن یک لایه دیگر از جعبه، (1) یک شارژر USB خواهید دید که به فندک وصل می شود. 2 پورت USB برای استفاده بیشتر وجود دارد (2) یک کابل برق USB برای دوربین جلو (3) یک کابل دوربین عقب (کمی بلند) (4) یک نوار سوراخ برای فشار دادن سیم ها به سوراخ (5) یک صفحه برای دوربین جلو را به برچسب وصل کنید (6) یک صفحه چسب جایگزین برای دوربین جلو. که استفاده نمی شود (7) ورق چسب یدکی برای دوربین عقب که استفاده نمی شود
----------------------------------------
نصب و راه اندازی :
مرحله اول : خرید Micro SD از نوع SDXC را نیز فراموش نکنید. من SDXC را انتخاب کردم زیرا اندازه 64 گیگابایت می خواستم. کلاس سرعت UHS 3 است زیرا برای ویدیوهای 2K مناسب تر است. و داخل دوربین استفاده کردم

Micro SD ==> ظرفیت بیش از 2 گیگابایت نیست
Micro SDHC ==> ظرفیت 2 تا 32 گیگابایت
Micro SDXC ==> ظرفیت بیش از 32 گیگابایت یا بیشتر
مرحله دوم : برای اتصال هر دو دوربین جلو و عقب میتونید از کابل داخل جعبه استفاده کنید و داخل خودرو با حوصله پنهانش کنید که خیلی مشخص نباشه . که آنقدرها هم که فکر می کنم سخت نیست. هر کسی میتونه از پس این کار بر بیاددر صورت نیاز به  راهنمایی ، سعی کند یک ویدیو راجع به این مدل را در YouTube جستجو کند. و  در ادامه میتونید فندکی رو قرار بدین و دوربین هارو متصل کنید به شیشه ماشین تون که خیلی کار ساده ای هستش

-------------------------------------
فعال کردن دوربین :



1.ابتدا دوربین را روشن کنید. با فشار دادن دکمه زیر علامت چک، صفحه ای برای انتخاب زبان خود (انگلیسی را انتخاب کنید) مشاهده خواهید کرد.
2. سپس کارت SD را فرمت کنید یا می توانید آن را از برنامه انجام دهید.
3.در واقع، پس از آن منوهای زیادی برای تنظیم چیزها وجود خواهد داشت. من انجام آن را روی دوربین توصیه نمی کنم. از آنجایی که راحت نیست، دانلود برنامه و راه اندازی آن در تلفن همراه آسان تر است.
4.پس از نصب برنامه 70mai، با استفاده از ایمیل + کمی اعتبار سنجی ثبت نام کنید و می توانید به برنامه دسترسی پیدا کنید. داخل برنامه به ما می گوید که نقطه اتصال WIFI را در دوربین روشن کنیم. فقط مراحل تصویر زیر را دنبال کنید. اصلا سخت نیست.
5.سپس با استفاده از رمز عبور نشان داده شده در دوربین به WIFI که SSID آن با 70mai_ProPlus+ شروع می شود وصل شوید.
6.سپس می توانیم پیکربندی دوربین را با توجه به تنظیماتی که می خواهیم شروع کنیم.
تنظیمات و شخصی سازی ها رو میتونید خودتون انجام بدین که بیشترین استفاده رو براتون داشته باشه ، مثلا میتونید از گزینه های پایین استفاده کنید 
روشن کردن وای فای → روشن
ضبط صدا → روشن (بسته به نیاز شما )
زمان خاموش شدن صفحه نمایش → 1 دقیقه (شخصاً دوست ندارم هنگام رانندگی نور به چشمان من بازتاب شود)
زمان همگام شده → همگام سازی از تلفن همراه
مدت زمان ضبط → 3 دقیقه
نصب دوربین 70mai Dash Cam Pro Plus+ تمام شد.