بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

طرز تهیه شیک پروتئین با مخلوط کن Fresh juice

وبلاگ 02 شهریور 1402 ساعت 12:31 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه
هیچ چیز مثل شروع روز با یک اسموتی خوشمزه و مغذی نیست. ترکیبی زیبا از میوه ها، پروتئین ها و ویتامین ها، یک اسموتی خوب می تونه اسلحه مخفی شما برای مقابله با یک برنامه شلوغ باشد. جریان ثابتی از انرژی را براتون فراهم می کنه و  بهتون این اطمینان می ده که در طول روز هوشیار و فعال خواهید بود. امروز قصد داریم دستور تهیه اسموتی را به شما معرفی کنیم که نه تنها فوق العاده خوشمزه است بلکه برای سلامتی شما نیز مفید است. و علاوه بر این، می تونید اون به راحتی با مخلوط کن FRESH JUICE، آماده کنید.




مخلوط کن FRESH JUISE به طور خاص طراحی شده است تا اسموتی های ترکیبی شما را بدون دردسر درست کند. با موتور پر سرعت و طراحی کاربرپسند یه  تجربه ای بدون دردسر و خاص بهتون منتقل می کنه، همینطور  اندازه جمع و جور و امکان ذخیره سازی ۳۵۰ میلی لیتری اون  باعث می شه که حمل و نقلش و برای افرادی که هر روز باشگاه می رن  یا خارح از خونه هستند بسیار  ایده آل باشه.حالا بیاین به طرز تهیه اسموتی مقوی بپردازیم. ما این مواد را با دقت انتخاب کرده ایم تا ترکیبی از لذت و قدرت را به شما ارائه بدیم.
------------------

ترکیبات:

1عدد موز رسیده
1 اسکوپ پودر پروتئین (پروتئین وی )
1 قاشق چایخوری دارچین (برای یک ضربه تند)
1/2 فنجان وانیل کم چرب یا ماست ساده (انتخاب شما!)
1/2 قاشق غذاخوری عسل (یا شیرین کننده دلخواه شما)
3/4 فنجان شیر کم چرب یا شیر سویا به انتخاب شما
1/8 فنجان کشمش (برای کمی جویدن)
3 تکه یخ (برای آن خنکی با طراوت)
----------------------

نحوه ترکیب :


موز پوست کنید و به تکه های کوچکتر خرد کنید تا به راحتی مخلوط شوند.
تکه های موز، پودر پروتئین، دارچین، ماست، عسل، شیر، کشمش و تکه های یخ را در مخلوط کن FRESH JUICE خود بریزید.
درب ظرف را ببندید و حدود 30 ثانیه یا تا زمانی که به غلظت مورد نظر برسید، مخلوط کنید.

اسموتی لذیذ شما، آماده است!



اگر غلظت بیشتر دوست دارین و ترجیح می دین که شیک پروتئین تون سفت و غلیظ باشه ، برای مدت زمان کوتاه تری مثلا 30 ثانیه مخلوط کنید. اگر به دنبال شیک نرم تر و بیشتر شبیه آبمیوه هستید، کافیه یکم طولانی تر مخلوط کنید.
این دستور تهیه اسموتی مغذی برای هر موقعیتی مناسب. چه زمانی که بر برای یک تمرین هوازی یا کار با وزنه سخت تو باشگاه آماده می شین، چه برای یک روز طولانی پشت سیستم در دفتر ، یا صرفاً به دنبال جایگزینی انرژی از دست رفته خیلی سریع و مفید باشید، این اسموتی همه جوره مناسب شماست .!