بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

داستان برند IMILAB

وبلاگ 03 مهر 1402 ساعت 11:34 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 9 دقیقه


IMILAB
یک برند قابل اعتماد و یک ارائه دهنده جهانی راه حل های امنیتی در خانه هوشمند است. IMILAB که در آوریل سال 2014 تأسیس شد، با بیش از 55 میلیون دوربین امنیتی در سراسر جهان به فروش رسیده است و به عنوان یک تامین کننده پیشرو در تولید دوربین های نظارتی درحوزه خانه هوشمند در چین شناخته می شود. ما یک تامین کننده عمده فناوری و محصولات برای برند های قوی همچون سامسونگ و شیائومی هستیم. اکنون، ما با بهبود راه حل های معروف خانه هوشمند خود به نوآوری ادامه می دهیم. از طریق طراحی هوشمند و فناوری بی سیم یکپارچه، آرامش خیال تنها با یک کلیک فاصله دارد.

هدف این مجموعه :

هدف IMILAB این است که بیش از یک رهبر بازار در راه حل های امنیتی برای حوزه خانه های هوشمند باشد. هدف ما این است که از طریق تحقیق و نوآوری مداوم، بهترین فناوری‌های خانه هوشمند را پیشگام کنیم. این به معنای ایجاد دائمی محصولاتی است که محافظت، الهام بخشیدن، اتصال و ادغام یکپارچه با زندگی مشتریان ما را ایجاد می کند. IMILAB می خواهد جهانی بسازد که در آن بتونید شما و خانه شما همیشه در ارتباط باشید. این مکانی است که می توانید مطمئن باشید که عزیزان شما و با ارزش ترین دارایی های شما، صرف نظر از جایی که هستید، امن هستند. اما این ارتباط فراتر از امنیت است. 

محصولات این برند در کجا کاربرد دارد ؟

خانه ها، جوامع، ادارات. ما تمرکز خود را روی مکان‌هایی که خاطرات در آن ساخته می‌شوند و با کسانی که بیشترین اهمیت را دارند، قرار می‌دهیم. لنزهای با کارایی بالا، نماهای زاویه باز، فضای ذخیره‌سازی زیاد و ارتباط دو طرفه که با محصولات IMILAB دریافت می‌کنید، به شما امکان می‌دهند تا به‌طور مجازی با ارزش‌ترین فضاهای خود را با سهولت بی‌نظیر بررسی کرده و با آنها تعامل داشته باشید.

اعضای این برند :

اعضای موسس IMILAB از Microsoft، IBM، Samsung، Acer هستند. تیم ما متشکل از مهندسان برتر محصول، معماران و کارشناسان فنی ارشد از صنعت اینترنت، ارتباطات و AIoT است. هدف ما تبدیل شدن به مشتری مدارترین شرکت فناوری خانه هوشمند است. هر محصول جدیدی که اختراع می‌کنیم، خدماتی که ایجاد می‌کنیم، یا فروشگاهی که باز می‌کنیم، نتیجه همکاری افراد برای قوی‌تر کردن ایده‌های یکدیگر است.