بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

چگونه جعبه ابزار HOTO برنده جایزه Red Dot Best of the Best شد ?

وبلاگ 04 شهریور 1402 ساعت 20:45 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 20 دقیقه
جایزه Red Dot آلمان به عنوان نمادی از خلاقیت و طراحی بین المللی شناخته می شود و یکی از چهار جایزه اصلی طراحی در جهان است. "بهترین از بهترین ها" از بین ده ها هزار اثر در سراسر جهان انتخاب شده است و تنها 100 اثر برتر انتخاب می شوند.در عصر خلاقیت نامحدود، ابزارهایی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم باید مطابق با زمان باشد. حدود دو سال پیش تصمیم گرفتیم یک جعبه ابزار منحصر به فرد ایجاد کنیم.




تعریف مجدد جعبه ابزار

ما می خواستیم جعبه ابزاری ایجاد کنیم که دارای بافت و زیبایی باشد.تعدیل در مفهوم شامل تعریف مجدد محصول است. جعبه ای که ابزار را حمل می کند دیگر فقط یک ظرف پلاستیکی برای نگهداری آشغال ها نیست، بلکه به عنوان یک شی زیبا عمل می کند که مکررا مورد استفاده قرار می گیرد و زندگی را زیبا می کند.از نظر طراحی ظاهر جعبه ابزار، ما "نمادهای ساخت و ساز" رایج را که خشن، حجیم و سنگین هستند حذف کردیم و در عوض یک عبارت ساده را انتخاب کردیم که به جعبه ابزار جذابیت ظریف و راحتی می بخشید.برخلاف مد زودگذر، طراحی تمیز و مجسمه‌ای رنگ روشن با منحنی‌های صاف فوق‌العاده تنها تغییر ظاهری نیست، بلکه از طریق طراحی بصری، این پیشنهاد را به شما منتقل می‌کند که جعبه ابزار می‌تواند ظریف‌تر و بخشی از زندگی روزمره باشد.ساده اما بهتر موارد غیر ضروری را حذف کنید و روی موارد ضروری تمرکز کنید . ما امیدواریم که همه ابزارها دارای یک زبان طراحی یکپارچه باشند و منطق قرارگیری آنها پر از نظم و سازماندهی باشد.هر ابزار در جعبه ابزار نه تنها عملکرد اصلی خود را ارتقا می دهد، بلکه بسیاری از عملیات مشترک هوشمندانه را نیز در بر می گیرد و هر ابزار را بصری تر، درک آسان تر و استفاده آسان تر می کند.گیره پروانه ای مخفی، بر خلاف جعبه های پلاستیکی معمولی که به سختی باز و بسته می شوند، پیشرفت خوبی است تا اطمینان حاصل شود که گیره ایمن است، و "کلیک" یک تجربه باز کردن نرم است و شروعی دلپذیر را به کاربران می دهد.

جزئیات 

جزئیات اول، فرآیند طراحی دقیق و دقیق نوعی احترام به مصرف کنندگان است، در تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت نیز یکسان است.
«مدام تغییر، تنظیم، و دوباره عقب راندن.» این فرآیند یک سال تمام طول کشید تا مواد و ساختارهای مختلف را امتحان کنیم. به لطف پشتیبانی فنی ماهرانه و عظیم پشت HOTO، سری جعبه ابزار برخلاف خط تولید خشن ابزارهای سنتی برای برتری تلاش می کند. بر اساس عملکردهای مختلف انتخاب شده برای تنوع مناسب از مواد با کیفیت بالا سازگار با محیط زیست. مجموعه ای از فرآیندها مانند بهبود سختی و جلوگیری از زنگ زدگی سطح، قوی و بادوام، استفاده طولانی مدت از کیفیت، می تواند کاربر را در استفاده روزانه برای سالیان متمادی همراهی کند. وقتی می خواهیم از زندگی لذت ببریم. به آنها قرض دهید تا همه چیز اطراف ما را بهینه کنند تمرکز بر روی سناریوی استفاده روزانه، پنج چیز کثیف برای رفع نیازهای اولیه خانواده، انتخاب انجام تعمیر به جای دور انداختن و خرید سبک زندگی جدید و سازگار با محیط زیست چیزی است که HOTO تبلیغ کرده است.در فرآیند ترمیم یا ایجاد، بدن و ذهن آرام می‌شوند و ابزارها به افراد اجازه می‌دهند با چیزهایی که تعمیر و تغییر می‌دهند ارتباط عاطفی‌تری برقرار کنند و به اشیایی که دارند بیشتر احترام بگذارند.

دستاورد غیرمنتظره 
ظاهر جدید، سادگی و تجربه استفاده ایمن، گروه کاربری را متنوع تر می کند. ما متعجب شدیم که متوجه شدیم 60 درصد از کاربران مجموعه جعبه ابزار زن هستند و خروج HOTO از چارچوب ابزار سنتی یک دستاورد غیرمنتظره است.

طراحان اصلی
ژنگ لو و ژانگ شین همکلاسی از دانشگاه تونگجی و دانشجویان طراحی صنعتی از بنیانگذار HOTO لیو لیدان هستند. پس از فارغ التحصیلی برای تحصیل در دانشگاه صنعتی دلفت به سوئد و هلند رفتند. پس از بازگشت به چین، آنها با هم در HOTO شروع به "ساختن چیزهای خوب" کردند."به عنوان طراحان محصول، ما می خواهیم از طریق طراحی محصولات فراگیرتر و با استفاده آسان تر ایجاد کنیم. ما معتقدیم که همه باید بتوانند به آسانی و کارآمد از ابزارها استفاده کنند بدون اینکه محدود به توانایی های خود باشند. در صنعت ابزار، مردان همیشه به عنوان گروه مصرف کننده اصلی دیده می شوند. ما می خواهیم ابزارهایی بسازیم که استفاده از آنها آسان باشد و برای همه کار کند، و خط جعبه ابزار HOTO نمونه بارز آن است. در سطح جهانی، تعداد کاربران زن حتی بیشتر از کاربران مرد است، و ما می‌خواهیم به همه کمک کنیم تا با استفاده از ابزارهای آسان، شروع بهتری در ایجاد ایجاد کنند. ما بر این باوریم که پیشرفت در فناوری به ما امکان می دهد تا محصولات پایدارتر و کارآمدتری ایجاد کنیم که نیازهای کاربران ما را برآورده کند. با آزمایش مواد جدید و فرآیندهای تولید، می‌توانیم محدودیت‌های موجود را پشت سر بگذاریم تا ابزارهای بادوام‌تر، همه‌کاره‌تر و سازگار با محیط زیست ایجاد کنیم.»

منبع این مطلب medium.com