بنر بالای سایت
خانه دسته‌بندی‌ها 0 سبد خرید وبلاگ حساب کاربری
دسته‌بندی‌ها

Redmi Pad SE جدیدترین تبلت شیائومی معرفی شد

وبلاگ 02 شهریور 1402 ساعت 20:26 زمان مورد نیاز برای مطالعه : 15 دقیقه

شیائومی امروز ردمی پد SE جدیدترین تبلت میان رده، خود معرفی کرد. این تبلت به طور خاص برای دانشجو های حرفه‌ای و دانش‌آموزان طراحی شده است. ردمی پد SE ترکیبی از سهولت زیبایی و امکانات است تا نیازهای کار و تفریح را برآورده کند.


نمایشگر 11 اینچی شگفت‌انگیز برای لذت بردن از تجربه دیداری فوق‌العاده


ردمی پد SE یک نمایشگر 11 اینچی FHD+ عالی داره که واقعاً تجربه دیدنی ارائه می‌کنه. با نسبت تصویر 16:10، ردمی پد SE یه تجربه عالی از بازی رو بهتون می و نسبت کنتراست 1500:1 هم باعث میشه جزئیات تاریک و روشن صفحه رو به خوبی نشون بده. شدت نور 400 نیت نمایشگر باعث میشه که حالت دیداری توی داخل یا خارج از خونه یا حتی توی نور خورشید خیلی خوب باشه. به علاوه، ردمی پد SE قادره که 16.7 میلیون رنگ رو نشون بده، یعنی رنگ‌های زنده و جذابی رو بازتولید می‌کنه که چشم انسان می‌تونه ببینه. با نرخ تازه‌سازی تا 90 هرتز،² ردمی پد SE تجربه دیدنی پرتابلی رو ارائه می‌ده که واسه بازی‌های سریع، تند و هیجان‌انگیز خیلی مناسبه، و در عین حال به کاربرا اجازه می‌ده که بین 60 هرتز و 90 هرتز تغییر بدن، که باعث میشه انرژی رو بهینه استفاده کنن.


 


لذت بردن از سرگرمی صوتی و تصویری :!
ردمی پد SE دارای یک صفحه نمایش استاندارد TÜV Rheinland Flicker Free با استفاده از دیمینگ DC است که به طور موثر انعکاس‌های قابل مشاهده و غیرمشاهده لرزشی در بازه ۰ تا ۳۰۰۰ هرتز را حذف می‌کنه. برای تجربه دیدنی بهتر، ردمی پد SE با کاهش خروجی نور آبی جوری طراحی شده تا از خستگی بصری جلوگیری کنه که شبیه به استاندارد TÜV Rheinland Low Blue Light. در مورد صدا، ردمی پد SE با Dolby Atmos® و صدای Hi-Res Audio به همراه چهار بلندگوی پشتیبانی کننده از کیفیت صدای برتر و تجربه‌ای شبیه به تبلت های پرچمدار ارائه می ده.



ردمی پد SE
ردمی پد SE با طراحی شیک و بدنه از آلیاژ آلومینیومی یکپارچه ارائه می‌شه و هم قوی و هم قابل حمل ، فقط ۴۷۸ گرم وزن داره.³ با طراحی مشابه سری محبوب Redmi Note 12، ردمی پد SE در سه رنگ مد روزنه‌ای عرضه می‌شه: بنفش زنبقی، خاکستری گرافیتی و سبز نعنایی.⁴


قیمت و دسترسی
ردمی پد SE در سه نسخه مختلف در دسترس هست، با ظرفیت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که از ۱۹۹ یورو شروع می‌شه، نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که از ۲۲۹ یورو شروع می‌شه و همچنین نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که از ۲۴۹ یورو شروع می‌شه.


مشخصات کلی  Redmi Pad SE
نمایشگر 11 اینچی FHD+ (1920 x 1200)¹  |  1920 x 1200، 207 پیکسل در اینچ
نرخ تازه‌سازی 30 تا 90 هرتز² | شدت نور: 400 نیت (نمونه)   تاییدیه TÜV Rheinland در مورد نور آبی پایین
گواهی‌نامه TÜV Rheinland Flicker Free | نرخ نمونه‌برداری لمس: 180 هرتز | نسبت کنتراست: 1500:1
عمق رنگ: 8 بیت، 16.7 میلیون رنگ   | پردازنده Snapdragon® 680 (CPU): 8 هسته، تا 2.4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی (GPU): Qualcomm® AdrenoTM | حافظه LPDDR4X + eMMC 5.1
4GB+128GB، 6GB+128GB، 8GB+128GB⁵  | دوربین پشتی 8 مگاپیکسل | دوربین جلو 5 مگاپیکسل
چهار بلندگوی بزرگ | پشتیبانی از Dolby Atmos® | پشتیبانی از صدای Hi-Res
نرم‌افزار MIUI Pad 14 | Android 13 |⁴ باتری 8000 میلی‌آمپر (نمونه)  پشتیبانی از شارژ 10 وات⁶