بنر بالای هدر

چگونه از حریم خصوصی دیجیتال محافظت کنیم

وبلاگ 10 شهریور 1403 ساعت 20:51 رامین بازه حوضی زمان مورد نیاز برای مطالعه : 21 دقیقه
عکس های خود را ایمن و ایمن نگه دارید!

عکس‌ها را مخفی کنید: لحظات ارزشمند خود را به‌طور ایمن ذخیره کنید

پس از بازگشت از یک تعطیلات نادر، تلفن شما مملو از عکس های فوق العاده ای از زمان گذراندن با خانواده و دوستان است. در حالی که برای به اشتراک گذاشتن برخی از آنها هیجان زده هستید،چند مورد شخصی وجود دارد، مانند یک عکس صریح از شما و نزدیکترین دوستتان در ساحل، که ترجیح می دهید آنها را خصوصی نگه دارید. خوشبختانه، به یاد دارید که تلفن شما دارای قابلیتی برای مخفی کردن عکس‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت آن خاطرات گرانبها را کنار بگذارید تا اگر شخص دیگری در گوشی شما پیمایش کند، به راحتی پیدا نشوند.

نحوه فعال کردن:

1. گالری را باز کنید.
2. روی Albums ضربه بزنید.3. برای ایجاد آلبوم روی "+" ضربه بزنید.


4. عکس را انتخاب کنید.
5.انتقال یا کپی را انتخاب کنید.



6. روی آلبوم ضربه بزنید و نگه دارید و Hide را انتخاب کنید.



پنهان کردن اطلاعات عکس: از جزئیات عکسبرداری خود محافظت کنید

شما یک عکس منظره خیره کننده گرفته اید، مشتاق به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی. این تصویر پر از زیبایی طبیعی، حاوی جزئیات پنهانی مانند مکان و زمان نیز می باشد. برای محافظت از حریم خصوصی خود، تصمیم می‌گیرید قبل از پست کردن، این ابرداده را حذف کنید، و به شما امکان می‌دهد لحظه‌ای را به اشتراک بگذارید و در عین حال موارد خاص را خصوصی نگه دارید.

نحوه فعال کردن:

1. گالری را باز کنید
2. ضربه بزنید ...



3. روی Setting ضربه بزنید.


4. روی Secure sharing ضربه بزنید.
5. عملکرد مورد نیاز خود را روشن کنید.


اضافه کردن واترمارک به عکس ها: کار خود را در عین جلوگیری از سرقت به نمایش بگذارید

در طی یک گردش آخر هفته، عکسی با نور و زاویه عالی گرفتید که فراتر از انتظارات شما بود. به کار خود افتخار می کنید، تصمیم می گیرید آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید تا مهارت های عکاسی خود را به نمایش بگذارید. با این حال، با آگاهی از خطراتی که دیگران از عکس شما بدون اجازه استفاده می کنند، برای محافظت از حقوق خلاقانه خود یک واترمارک مانند نام یا لوگوی خود اضافه می کنید. اکنون، وقتی دوستان و دنبال‌کنندگان این عکس را در رسانه‌های اجتماعی تحسین می‌کنند، می‌دانند که این عکس ساخته شماست و نمی‌توانند به راحتی آن را بدون اعتبار دادن به شما «منتشر» کنند.

نحوه فعال کردن:

1. گالری را باز کنید.
2. یک عکس را انتخاب کنید.
3. روی بیشتر ضربه بزنید.

4. روی واترمارک محافظ ضربه بزنید.
5-کلمات را وارد کنید.



6. روی √ ضربه بزنید.

از هر یادداشت محافظت کنید

پنهان کردن یادداشت ها: افکار شخصی خود را به صورت ایمن ذخیره کنید

شما از برنامه یادداشت برداری خود برای همه چیز از لیست های خواربار گرفته تا افکار و برنامه های شخصی استفاده می کنید. برخی از این یادداشت‌ها خصوصی هستند و جزئیاتی را آشکار می‌کنند که ترجیح می‌دهید محرمانه نگه دارید. وقتی دوستی از شما می خواهد تلفن شما را قرض بگیرد، آن یادداشت های حساس را به یاد می آورید. برای محافظت از حریم خصوصی خود، از ویژگی برنامه برای پنهان کردن یادداشت‌های خاص استفاده می‌کنید، و مطمئن می‌شوید که تنها در صورت انتخاب شما از دید شما دور می‌مانند و در دسترس هستند. اکنون، دوست شما می تواند بدون برخورد با ورودی های شخصی شما از تلفن شما استفاده کند و به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

نحوه فعال کردن:

1. یادداشت ها را باز کنید
2. یادداشت ها را برای پنهان کردن انتخاب کنید
3. روی ... بزنید4. روی Hide ضربه بزنید
اطمینان حاصل کنید که برنامه‌های شما به طور مسئولانه داده‌ها را مدیریت می‌کنند

بررسی رفتار برنامه: نظارت بر نحوه استفاده برنامه‌ها از داده‌های شما
شما به تازگی یک برنامه جدید نصب کرده اید که به شما کمک می کند کارهای روزانه خود را به طور موثر مدیریت کنید. در ابتدا، به نظر می رسد کامل است - کاربر پسند با تمام ویژگی های مورد نیاز شما. با این حال، به زودی در مورد داده هایی که جمع آوری می کند شگفت زده می شوید. برای محافظت از حریم خصوصی خود، رفتار برنامه را بررسی می‌کنید، مجوزهای آن و داده‌هایی را که به آن دسترسی دارد، مانند مکان و مخاطبین، بررسی می‌کنید. با انجام این کار، مطمئن می شوید که برنامه فقط از آنچه لازم است استفاده می کند و کنترل اطلاعات شخصی شما را حفظ می کند.
نحوه فعال کردن:
1. Security را باز کنید
2. انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا جعبه ابزار باز شود

3.روی Privacy ضربه بزنید.

4. مشاهده همه رفتار برنامهبا دنبال کردن این مراحل عملی، می توانید حریم خصوصی عکس ها، یادداشت ها و برنامه های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در شیائومی، ما معتقدیم که حفاظت از اطلاعات شخصی شما در دنیای دیجیتال امروز ضروری است. ما متعهد هستیم که ابزارها و ویژگی‌هایی را که برای ایمن ماندن و اعتماد به نفس در حین استفاده از محصولات خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم و به شما امکان می‌دهد با خیال راحت به اشتراک بگذارید، ایجاد کنید و زندگی کنید.