بنر بالای هدر

اپلیکیشن طراح مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت اکنون در اندروید و iOS در دسترس است

وبلاگ 29 تیر 1403 ساعت 15:40 مجتبی بابائی فرد زمان مورد نیاز برای مطالعه : 12 دقیقه
برنامه Microsoft Designer اکنون به طور کلی در دسترس است. Designer به بیش از 80 زبان در وب پشتیبانی می شود و به عنوان یک برنامه تلفن همراه رایگان و به عنوان یک برنامه در ویندوز در دسترس است. با قابلیت Restyle image می توانید هر عکسی را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

آماده باشید تا خلاقیت خود را در حال حرکت آزاد کنید! مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن طراح مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای اندروید و iOS راه‌اندازی کرده است که ایجاد تصاویری خیره‌کننده را مستقیماً از تلفن هوشمند یا تبلت شما آسان‌تر از همیشه می‌کند. چه در حال طراحی پست‌ها، پوسترها یا آگهی‌ها در رسانه‌های اجتماعی باشید، این برنامه قدرت هوش مصنوعی را به نوک انگشتان شما می‌آورد و به شما کمک می‌کند تا طرح‌های با کیفیت خوب را بدون زحمت ایجاد کنید.

«امروز اعلام می‌کنیم که برنامه Microsoft Designer اکنون به طور کلی با یک حساب شخصی مایکروسافت در دسترس است، با ویژگی‌های جدیدی که به شما کمک می‌کند تا ایجاد و ویرایش کنید. مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد، می‌توانید خود را به روش‌های کاملاً جدید بیان کنید و خلاقانه‌ترین ایده‌های خود را در چند ثانیه به زندگی خود درآورید—همه با کمک هوش مصنوعی.

Designer به بیش از 80 زبان در وب پشتیبانی می شود و به عنوان یک برنامه تلفن همراه رایگان و به عنوان یک برنامه در ویندوز در دسترس است.



ویژگی های برنامه طراح :

- الگوهای سریع به شروع فرآیند خلاقانه کمک می کنند. این الگوها از قبل با ایده‌ها، سبک‌ها و توضیحاتی پر شده‌اند که می‌توانید آنها را آزمایش کرده و سفارشی کنید.
- می‌توانید ایده‌ها، افکار یا عبارات را به اشتراک بگذارید و برنامه Designer برچسب‌های سفارشی ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی مانند برنامه‌های پیام‌رسان و رسانه‌های اجتماعی متمایز شوید. شما همچنین می توانید ایموجی، کلیپ آرت، تصاویر پس زمینه، مونوگرام، آواتار و موارد دیگر را تنها با یک توضیح ساده ایجاد کنید.
- از کارت های تولد گرفته تا کارت های تعطیلات و فراتر از آن، این برنامه به شما کمک می کند کارت های سفارشی را با پیام های شخصی ایجاد کنید. به طور مشابه، می‌توانید دعوت‌نامه‌های شخصی‌سازی شده برای تولد، فارغ‌التحصیلی، سالگرد و موارد دیگر را فقط با توصیف آنچه می‌خواهید ببینید ایجاد کنید.
- با قابلیت Restyle image می توانید هر عکسی را به یک اثر هنری تبدیل کنید. یک تصویر را آپلود کنید، از میان مجموعه‌ای از سبک‌ها انتخاب کنید، و با جزئیات اضافی که می‌خواهید ببینید، بنویسید تا یک تصویر جدید دریافت کنید.




- برای تبدیل عکس های خود به خاطرات قابل اشتراک گذاری، قاب های تصویری سفارشی ایجاد کنید. با تصویر قاب، تصویری را آپلود کنید و توضیحی بنویسید یا از میان مجموعه‌ای از سبک‌ها انتخاب کنید تا یک قاب شخصی‌سازی شده دریافت کنید.
- به زودی، این شرکت یک ویژگی جدید Replace background را در پیش نمایش در بازارهای منتخب ارائه خواهد کرد.